Welkom in de wereld van BADER-service!

Welkom in de wereld van BADER-service! We helpen je graag verder met vragen over bestellen, bezorgen of andere vragen. We hebben de meest voorkomende klantvragen voor je op een rijtje gezet, zodat je snel een antwoord krijgt. Als u geen passend antwoord kunt vinden, schrijf ons dan via het contactformulier of bel ons. We komen zo snel mogelijk bij je terug.

Contact    077 80 80 110

Waarmee kunnen we je helpen?

"Mijn BADER"-klantaccount

Vragen over het "Mijn BADER"-klantaccount
U kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de BADER-klantenservice als u meer hulp nodig heeft.

Contact    077 80 80 110
  • Klantaccount aanmaken onafhankelijk van een bestelling
    Voordat u uw eerste online bestelling op bader.de plaatst, heeft u de mogelijkheid om uw persoonlijke klantaccount aan te maken. Klik hiervoor op de link "Mijn BADER" in het bovenste gedeelte van de startpagina en vervolgens op de link "Registreren en doorgaan" in het registratiegebied. Daar kunt u een formulier invullen.

    Hier is ook de invoer van uw e-mailadres en de creatie van een geheim wachtwoord vereist. Gelieve uw registratiegegevens op te schrijven en op een veilige plaats te bewaren.

    Wanneer u zich voor de eerste keer heeft geregistreerd, ontvangt u een e-mail met een activeringslink. Bevestig uw registratie door op de link te klikken. Uw registratie is niet actief zonder op de link te klikken. U kunt dan op elk moment met uw gegevens inloggen op het "Mijn BADER"-klantaccount. In uw klantaccount kunt u uw gegevens inzien en controleren of wijzigen.

    Als je geen registratie-e-mail hebt ontvangen, controleer dan het e-mailadres dat je hebt ingevoerd op typefouten of kijk in je spam- of ongewenste map.

    Let op: uw aankoopbewijzen zijn binnen 12 uur na het klikken op de activeringslink zichtbaar in uw online gebruikersaccount. Het aankoopbewijs wordt uiteraard alleen getoond als de factuur is geschreven of de betaling al is geboekt.

  • Log bovenaan de homepage onder "Mijn BADER" in met uw opgeslagen e-mailadres en wachtwoord. U kunt uw wachtwoord wijzigen onder het kopje "Mijn persoonlijke gegevens". Klik hiervoor op de betreffende link.

    Voer a.u.b. één keer uw huidige wachtwoord in en daarna twee keer uw nieuwe. Klik vervolgens op "Wijzigingen opslaan". Uw nieuwe wachtwoord is direct beschikbaar.

  • Log bovenaan de homepage onder "Mijn BADER" in met uw opgeslagen e-mailadres en wachtwoord. Onder het kopje “Mijn persoonsgegevens” kunt u “uw e-mailadres wijzigen”. Klik hiervoor op de betreffende link.

    U kunt uw e-mailadres als volgt wijzigen: Klik op "E-mailadres wijzigen" en bevestig de invoer met uw wachtwoord.

  • Log bovenaan de homepage onder "Mijn BADER" in met uw opgeslagen e-mailadres en wachtwoord. Onder het kopje "Mijn persoonlijke gegevens" kunt u uw "persoonsgegevens" wijzigen. Klik hiervoor op de betreffende link.
    U kunt uw "persoonlijke gegevens" wijzigen bij het plaatsen van een bestelling. Wijzig eenvoudig uw adres onder "Mijn BADER" / "Instellingen" / "Persoonlijke gegevens wijzigen" en sla het adres opnieuw op. Als gevolg van uw volgende bestelling worden uw nieuwe contactgegevens naar ons verzonden.

  • Tijdens het registratieproces bij "Mijn BADER" geeft u onder andere ook uw adres op. Wanneer u een bestelling plaatst, wordt dit opgeslagen als factuur- en afleveradres. Als u uw bestelling naar een ander afleveradres wilt laten verzenden, kunt u onder "2. Betalen & verzending" (na "Uw winkelmandje" / "1. Persoonlijke gegevens") een ander afleveradres invullen.

  • Om uw adres te wijzigen, bijvoorbeeld na een verhuizing, kunt u uw adres aanpassen en opslaan in uw Mijn BADER"-account onder het punt "Persoonlijke gegevens wijzigen". Als gevolg van uw volgende bestelling worden uw nieuwe contactgegevens naar ons verzonden.

    Wilt u uw adres onafhankelijk van een bestelling wijzigen? Wij zijn telefonisch of via ons contactformulier.

  • Ik ben mijn e-mailadres vergeten:

    Ben je vergeten welk e-mailadres je in je account hebt opgeslagen, neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice via 077 80 80 110.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten:

    U vindt het overal waar u een wachtwoord nodig heeft, b.v. B. tijdens het bestelproces of in het gedeelte "Mijn BADER" de opmerking "Wachtwoord vergeten?". Klik gewoon op "Wachtwoord vergeten?" en voer uw e-mailadres in het geopende venster in. Direct daarna ontvangt u van ons een e-mail waarin u een link vindt om uw wachtwoord te wijzigen. Klik op deze link om de pagina te bezoeken. U kunt nu een nieuw wachtwoord aan uw klantaccount toewijzen. Je oude wachtwoord verliest pas zijn geldigheid als je een nieuw wachtwoord hebt ingevoerd.

  • Als u uw BADER-klantaccount niet meer nodig heeft, kunt u deze verwijderen onder "Mijn BADER" in uw "Instellingen" in het gedeelte "Persoonlijke gegevens wijzigen". Daar vindt u in het onderste gedeelte het item "Online profiel verwijderen".

    Wanneer u uitlogt, wordt alleen uw klantaccount op internet ("Mijn BADER") verwijderd. Uw klantstamgegevens bij Bruno Bader GmbH & Co. KG blijven bestaan.

    Wilt u uw klantstamgegevens volledig uit onze systemen verwijderen? Onze klantenservice kan dit voor je regelen.

  • U vindt het overal waar u een wachtwoord nodig heeft, b.v. B. tijdens het bestelproces of in het gedeelte "Mijn BADER" de opmerking "Wachtwoord vergeten?" Klik gewoon op "Wachtwoord vergeten?" en voer uw e-mailadres in het geopende venster in. Direct daarna ontvangt u van ons een e-mail waarin u een link vindt om uw wachtwoord te wijzigen. Klik op deze link om de pagina te bezoeken. U kunt nu een nieuw wachtwoord aan uw klantaccount toewijzen. Je oude wachtwoord verliest pas zijn geldigheid als je een nieuw wachtwoord hebt ingevoerd.

  • U kunt uitloggen in het gebied linksboven.

    Of log uit in uw "Mijn BADER"-account onder de "Afmelden"-knop aan de linkerkant..

    Maar maak je geen zorgen! Als u zelf vergeet uit te loggen, gebeurt dit na een bepaalde tijd automatisch.

  • Uw inloggegevens zijn beschermd in overeenstemming met onze verklaring inzake gegevensbescherming. Meer informatie vindt u hier.

  • Profiteer van de voordelen van een eigen klantenaccount ("Mijn BADER"):
    - U hoeft uw adresgegevens niet opnieuw in te voeren voor de volgende bestelling
    - Wijzig snel en gemakkelijk gegevens in het online account
    - Bewaar favoriete artikelen op uw notitieblok
    - Overzicht van uw bestellingen en betalingen
    - Beheer de gewenste betaalmethode

  • Als geregistreerde BADER-klant ontvangt u binnen 12 uur een klantnummer. Dit klantnummer vindt u in uw "Mijn BADER"-account. Fals u al een bestelling heeft geplaatst en een bijbehorende factuur heeft ontvangen, vindt u uw klantnummer op uw factuur of op een van uw catalogi, bijvoorbeeld op de bestelkaart.

  • Een eventueel tegoed dat is gecreëerd via een creditnota voor een aankoop op rekening of betaling in termijnen kunt u eenvoudig aftrekken van het factuurbedrag voor uw volgende bestelling. Als je een tegoed wilt laten uitbetalen, kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Voor alle andere betaalmethoden wordt de terugbetaling gedaan met behulp van de betaalmethode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Houd er rekening mee dat een uitbetaling niet mogelijk is als het tegoed is gecreëerd via vouchers.

  • Onder "Mijn BADER" kunt u op elk moment alle persoonlijke informatie inzien en controleren. Daar kunt u uw factuuradres of uw e-mailadres wijzigen en informatiediensten zoals nieuwsbrieven beheren.

  • Aanmelden is mogelijk als u zich al succesvol online heeft aangemeld. Voer onder "Mijn BADER" in het veld "E-mailadres" uw e-mailadres in dat is opgeslagen in uw klantaccount. Voer uw persoonlijke wachtwoord in het veld "Wachtwoord" in.

  • Als je geen registratie-e-mail hebt ontvangen, controleer dan het e-mailadres dat je hebt ingevoerd op typefouten of kijk in je spam- of ongewenste map.

Bestelling

Vragen over bestellen.
U kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de BADER-klantenservice als u meer hulp nodig heeft

Contact    077 80 80 110
  • Zo vindt u gemakkelijk uw weg in onze BADER online shop:
    Ofwel gebruik je handig de zoekfunctie in de header of je kunt onze categorieën gebruiken. Door een hoofdcategorie te selecteren, krijgt u een overzicht van de subcategorieën die deze bevat. Nadat u de juiste subcategorie heeft gekozen, ontvangt u de productlijst met alle artikelen in deze categorie. Bent u op zoek naar iets specifieks? Met de filterfunctie kunt u bijvoorbeeld uw gewenste kleur, maat en materiaal selecteren. U kunt de artikelen ook op prijs sorteren.

    Als je een interessant artikel hebt ontdekt, kun je op de productdetailpagina klikken. Hier vind je alles wat je moet weten over het artikel. Zodra u het gewenste artikel heeft gevonden, kunt u het in de winkelmandje plaatsen.

    Wanneer u alle gewenste artikelen in de winkelwagen heeft geplaatst, kunt u nu uw bestelling afronden. Dit gaat in een paar stappen: U bereikt uw winkelwagen rechtsboven door op het veld "Winkelmandje" te klikken. In de winkelwagen heeft u de mogelijkheid om alle geselecteerde artikelen nogmaals te controleren en indien nodig aan te passen.Als u uw bestelling wilt afronden, klikt u op "Naar betaling". Bent u al online klant en heeft u een "Mijn BADER"-account, dan kunt u eenvoudig inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Als u voor het eerst in de online shop bestelt, kunt u tijdens het bestelproces eenvoudig uw persoonlijke gegevens invoeren en een online account aanmaken, of uw bestelling afronden zonder te registreren.

    U wordt dan naar de pagina "Betaling & Verzending" geleid, waar u de gewenste betalingsmethode kunt kiezen. Verderop op de pagina kunt u desgewenst ook een ander afleveradres invullen. Met "Volgende" komt u bij de laatste bestelstap - hier kunt u alle bestelgegevens opnieuw controleren en indien nodig aanpassingen maken met de optie "Wijzigen". Het bestelproces is pas voltooid als u op de knop "Bestellen & Betalen" klikt.

    Zodra uw bestelling in het systeem is vastgelegd, ontvangt u een automatische bevestigingsmail waarin alle bestelitems weer worden vermeld.

    Als je hulp nodig hebt bij de bestelling, kun je op verschillende plaatsen het vraagteken gebruiken voor meer informatie.Of neem contact op met onze klantenservice. Onze geschoolde servicemedewerkers helpen u graag verder met uw vragen.

  • In uw winkelmandje bevindt zich het veld "Code invullen". Voer daar uw vouchernummer in en klik vervolgens op "Verzilveren". Het voucherbedrag wordt dan automatisch van je factuurbedrag afgeschreven. Let op de geldigheids- en verzilveringsvoorwaarden van de voucher. Zie hiervoor de voorwaarden bij de voucher.

  • Ja, de minimale bestelwaarde bij BADER is € 40. Als je een voucher wilt verzilveren, kan de minimale bestelwaarde verschillen. De minimale bestelwaarde en overige inwisselvoorwaarden vind je in de bijgevoegde voorwaarden van de voucher.

  • Controleer uw e-mailinbox. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail van ons.

  • Als je een artikel wilt ruilen, neem dan contact op met onze klantenservice via 077 80 80 110.

  • Als je een artikel wilt ruilen, neem dan contact op met onze klantenservice

  • Ik krijg een foutmelding bij het invullen van mijn persoonlijke gegevens!
    Bij het invullen van de persoonlijke gegevens zijn alleen bepaalde letter, cijfers en merktekens toegestaan. Toevoegingen bij het huisnummer (bijv. "a",….) moeten in het veld "Nr." ingevuld worden.

  • Een online bestelling is alleen mogelijk met een geldig e-mailadres. Dit biedt u veel voordelen. Je online aankoop wordt onder andere direct per e-mail bevestigd of je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Zo bent u altijd op de hoogte en heeft u ook de mogelijkheid om u op de BADER-nieuwsbrief te abonneren. U mist nooit meer aanbiedingen!

    Heb je geen e-mailadres? Onze klantenservice neemt je bestelling uiteraard ook telefonisch aan op 077 80 80 110.

  • Ja, net als bij het terugzetten in een winkel, kun je artikelen ook gemakkelijk online bewaren voor later. Om een artikel op je kladblok te kunnen zetten, is het belangrijk dat je bent ingelogd op "Mijn BADER". U heeft twee mogelijkheden om artikelen op te slaan. Als u zich in het overzicht van een overzichtspagina bevindt, bijvoorbeeld in het gebied "Jassen en mantels", kunt u uw gewenste artikel opslaan door op het hartsymbool te klikken. De harten worden rechtsonder bij de itemafbeeldingen geplaatst. Als je al op de productdetailpagina bent, kun je ook op het hartsymbool klikken (rechts naast de winkelmandje). Zodra je op het hartje hebt geklikt, wordt het geel en komt het artikel automatisch in je memo.

    U kunt maximaal 50 items op uw persoonlijke memo opslaan en bekijken in uw "Mijn BADER"-account.

  • U kunt het verwachte type levering zien in het onderste gedeelte van de productdetailpagina. Onder het tabblad "Verzending & Betalen" vind je de belangrijkste informatie over hoe het artikel wordt verzonden.

    Bovendien kunt u in het 2e deel van het bestelproces ("Um winkelmandje" / "1. Persoonlijke gegevens" / "2. Betaling & verzending") onder het item "Verzendwijze" zien welke van onze verzendpartners worden gebruikt om uw bestelling te bezorgen. Klik op het plusteken in de grijze balk om het veld uit te vouwen.

  • Wordt uw artikel geleverd door DHL?

    Dan kunt u de levering van uw pakket volgen met behulp van het zendingsnummer. U ontvangt het trackingnummer per e-mail.
    Meer informatie ontvangt u op de dag van levering van DHL. Indien u niet thuis bent op de dag van levering, informeert DHL u over het verdere verloop van uw pakket. Het pakket is bijvoorbeeld bij de buren achtergelaten of DHL regelt een nieuwe levering.
    Na een derde poging tot levering stuurt DHL uw pakket naar ons terug en ontvangt u bericht van ons.

    Heeft u een product van een expediteur besteld?

    Dan neemt de expediteur contact met u op om een afspraak te maken. Voorwaarde hiervoor is dat u bereikbaar bent per e-mail of telefoon.

    Indien uw pakket door een pakketdienst wordt verzonden, is het helaas niet mogelijk om de levering te volgen.

  • Levering op de datum van uw keuze is uiteraard mogelijk (mits beschikbaarheid van de artikelen). Als uw bestelling nog niet is geboekt, kunt u ervoor zorgen dat de afspraak via onze telefonische klantenservice wordt verzonden. Wij vragen om uw begrip dat de gevraagde leveringsdata niet specifiek zijn, maar altijd vanaf data. Daarnaast kan uw gewenste datum alleen voor de gehele bestelling worden vastgelegd. Als je alleen bepaalde artikelen wilt beëindigen, splitsen we de bestelling graag voor je op.

  • Bij BADER heb je de mogelijkheid om iemand blij te maken met een cadeau-tegoed. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

  • Als u artikelen uit de BADER-catalogus wilt bestellen, kunt u het artikelnummer van de catalogus invoeren in ons zoekveld op de homepage. Of u kunt ons online bestelformulier gebruiken. Voer hiervoor ook het catalogusartikelnummer in en dan kunt u het artikel eenvoudig aan uw winkelmandje toevoegen.

Betailing

Betalingsvragen.
Natuurlijk kunt u altijd contact opnemen met de BADER-klantenservice als u meer hulp nodig heeft.

Contact    077 80 80 110
  • De volgende betalingsmogelijkheden zijn voor u beschikbaar:

    Meer gedetailleerde informatie over onze betalingsmogelijkheden vind je hier.De volgende betalingsmogelijkheden staan u ter beschikking: of u betaalt het totaalbedrag in een keer binnen 30 dagen na rekening datum, in 2 of 3 gemakkelijke maandelijkse termijnen (minimaal maandelijks termijnbedrag € 30,-) of per creditkaart. Geef bij uw bestelling eenvoudig uw betaalwens aan. Bovendien betaalt u bij uw bestelling geen boekings- of administratiekosten, ook niet bij termijnbetaling!

    Of gebruik de betaalmethoden PayPal of Sofortüberweisung. Geef tijdens het bestelproces eenvoudig uw betalingswensen aan. U betaalt bij uw bestelling geen boekingskosten of verwerkingskosten, ook niet bij aankoop in termijnen!

    Onze tip: Op onze betaalpagina kunt u openstaande bedragen snel en eenvoudig betalen met een betaalmethode naar keuze.

  • Met PayPal betaalt u eenvoudig, snel en veilig. Bij elke aankoop met PayPal heeft u alleen uw e-mailadres en uw PayPal-wachtwoord nodig. U hoeft dus uw reeds geregistreerde PayPal financiële gegevens voor de volgende aankopen niet opnieuw in te voeren.En zo eenvoudig gaat het:

    1. Voltooi de bestelling in stap 3 door op "Bestellen & Betalen" te klikken.
    2. U komt dan vervolgens op de PayPal-pagina. Daar kunt u inloggen met u e-mailadres en uw PayPal-wachtwoord en de betaling in order zetten.
    3. Daarna wordt u doorgestuurd naar de orderbevestigingspagina van de BADER-shop en is uw bestelling voltooid.


    U kunt ook de optie "Betalen met PayPal" in de winkelwagen gebruiken.

    Meer informatie over onze betaalmogelijkheden vind je hier.

  • In de tweede bestelstap ("Uw winkelmandje" / "1. Persoonlijke gegevens" / "2. Betaling & verzending") kunt u de optie "Factuur" selecteren. Bij BADER hoeft u uw factuur niet zoals gebruikelijk na 14 dagen te betalen, maar kunt u het volledige factuurbedrag binnen 30 dagen na factuurdatum betalen. Houd er rekening mee dat voor betaling op rekening een kredietwaardigheid vereist is. Er is geen mogelijkheid om een ​​korting af te trekken. Als je iets terugstuurt, trek je gewoon de waarde van het artikel af van het factuurbedrag en maak je het verschil over. De bankgegevens van BADER zijn:

    Commerzbank
    IBAN: NL81 COBA 0637 0163 19
    BIC: COBANL2X

  • Tijdens de bestelling kunt u bij uw persoonlijke gegevens ook uw betaalwens invullen. Eenvoudig "Termijnbetaling" markeren, vul het aantal termijnen in (minimum termijnbedrag EUR 30,-) en betaal uw factuur in 2 of 3 maandelijkse termijnen. BADER berekent hiervoor een kleine rentetoeslag. U betaalt bij uw bestelling geen bijkomende boekings- of administratiekosten. De vervaldatum van de eerste termijn is binnen 30 dagen na rekeningdatum. Bij wijziging van de betaalwijze wordt 1% administratiekosten in rekening gebracht.

  • In de tweede bestelstap ("Uw winkelwagen" / "1. Persoonlijke gegevens" / "2. Betaling & Verzending), kunt u de optie “Creditcard” kiezen. Hier heeft u de keuze tussen VISA en MasterCard. Wij bieden u het hoogste beveiligingsniveau met behulp van de nieuwste encryptietechnieken (3D-Secure).

    Tijdens het bestelproces wordt u gevraagd de kaarthouder, het kaartnummer, de vervaldatum en het driecijferige verificatienummer op de achterkant van uw creditcard op te geven. Als u met creditcard betaalt, wordt uw creditcardrekening onmiddellijk gedebiteerd. Bij retourzending storten wij na ontvangst van de retourzending het betreffende bedrag terug op uw creditcardrekening.

  • De bankgegevens van BADER zijn:

    Commerzbank
    IBAN: NL81 COBA 0637 0163 19
    BIC: COBANL2X

  • U heeft over het algemeen 30 dagen na factuurdatum om uw bedrag te betalen. Als u onlangs een artikel aan ons heeft geretourneerd, kan dit niet worden verrekend met de tijd. Neem bij vragen gerust contact op met onze klantenservice via 077 80 80 110.

Levering

Vragen over levering
U kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de BADER-klantenservice als u meer hulp nodig heeft.

Contact    077 80 80 110
  • We betreuren de omstandigheden die u heeft geleden ten zeerste. Dat komt niet overeen met onze eisen aan uw tevredenheid en onze servicekwaliteit. Uiteraard kunt u het artikel gratis naar ons terugsturen. Noteer de reden van retour 11 op de retourbon ("verkeerd geleverd"). Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen wij u binnen circa 14 dagen het factuurbedrag crediteren via de door u gekozen betaalwijze.

    Het artikel dat u eigenlijk wilde hebben er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice om een nieuwe bestelling te plaatsen.

  • Mocht het pakket beschadigd zijn en je wilt iets retourneren, dan kun je voor de retourzending gewoon de verpakking van je keuze gebruiken. Gebruik de retourdocumenten die bij uw levering zijn gevoegd.

  • Uw bestelling wordt direct op het adres van uw keuze afgeleverd. Naar een locatie naar keuze binnen Nederland. Ook heeft u de mogelijkheid om in het bestelproces onder "Betaling & Verzending" (na "Uw winkelmandje" / "1. Persoonlijke gegevens") een afleveradres in te voeren dat afwijkt van het factuuradres.

Ruilen & retourneren

Vragen over ruilen & retourneren
U kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de BADER-klantenservice als u meer hulp nodig heeft.

Contact    077 80 80 110
  • Retourneer postbare artikelen:

    Naast de pakbon voegen wij bij elke zending ook alle benodigde retourdocumenten mee. Voor je retourzending kun je het bijgevoegde retourlabel gebruiken. Het is het beste om de artikelen die je wilt retourneren in dezelfde verpakking te doen en het bijgevoegde retourlabel over het oude label aan de buitenkant van de verpakking te plakken. De retourzending is dus gemarkeerd als gratis.Kunt u het retourlabel niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

    Heb je geen mogelijkheid om je pakket zelf terug te sturen? Op uw verzoek kunnen wij het pakket ook bij u ophalen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

    Verzendingsartikelen retourneren:

    Neem voor het retourneren van een verzonden artikel contact op met onze klantenservice. Bel ons gewoon - wij zorgen voor de rest. Na overleg met de klantenservice wordt het artikel uiteraard gratis bij u thuis opgehaald.

    Houd er rekening mee dat:

    In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd. Houd er rekening mee dat alleen de artikelen die op de pakbon staan, in één pakket worden geretourneerd. Elk pakket heeft zijn eigen retourlabel. Anders kan de toewijzing en terugbetaling van uw retour iets langer duren. Mocht je meerdere retourpakketten moeten inleveren, dan heb je natuurlijk geen extra kosten.

  • Nee, het retourneren is voor jou altijd gratis.

  • Bij BADER heb je 14 dagen na ontvangst van je bestelling om artikelen naar ons terug te sturen. Meer informatie over het herroepingsrecht vindt u in onze algemene voorwaarden (AHV). Uiteraard geldt ook voor alle meubelen en andere verzendartikelen binnen 2 weken een onbeperkt herroepingsrecht.

    Als je verzendartikelen wilt retourneren, worden deze uiteraard gratis bij je thuis opgehaald. Bel gewoon onze klantenservice.

  • Mocht een door ons geleverd artikel op enigerlei wijze niet in orde zijn, dan kunt u het artikel uiteraard kosteloos aan ons retourneren met de retourbon met vermelding van de reden van de klacht. Zodra wij het artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het bijgeschreven op de manier die u als betaalmethode heeft opgegeven. Indien u dit wenst, kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice. Hij probeert je zo snel mogelijk een nieuw artikel te bezorgen.

  • Als je geen retourdocumenten hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Ook kunt u verzendartikelen binnen 2 weken retourneren. Wilt u verzendartikelen retourneren, dan worden deze uiteraard gratis bij u thuis opgehaald. Geef dit dan aan bij onze meubelklantenservice.

    Als je meubels wilt retourneren, gebruik dan alleen de originele verpakking die geschikt is voor verzending. Vergeet niet alle accessoires terug te sturen. Meubels die gedemonteerd worden geleverd dienen bij het ophalen gedemonteerd en verpakt te worden.

    Contact opnemen met de klantenservice van meubelen: Tel. 077 38 73 337
    Ma-Vr 8.00-17.30 uur


    E-Mail: meubelservice@bader.nl

  • Zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, worden de geretourneerde artikelen binnen circa 14 dagen gecrediteerd met de betaalmethode die je hebt gekozen bij het plaatsen van je bestelling.

  • Wat je ook kiest of bestelt - je hebt altijd 14 dagen om alles te zien en in alle rust te bekijken. Omdat je geniet van een ruil- of retourrecht zonder extra kosten! Als iets niet past of je het niet bevalt, kun je de goederen natuurlijk gratis retourneren.

    Als u de geretourneerde goederen al heeft betaald, zullen wij u het bedrag direct crediteren. Als u uw factuur nog niet heeft betaald, kunt u het factuurbedrag natuurlijk verminderen met de geretourneerde artikelen.

    Houd er rekening mee dat de geretourneerde goederen zich in een staat moeten bevinden die overeenkomt met normaal gebruik voor het controleren van de goederen - zoals gebruikelijk is in een winkel om ze te passen - en dat de goederen de originele labels moeten hebben. Indien de goederen door langdurig gebruik bederven, behouden wij ons het recht voor de goederen niet terug te nemen en dienovereenkomstig te factureren.

    Als je meubels wilt retourneren, gebruik dan alleen de originele verpakking die geschikt is voor verzending. Vergeet niet alle accessoires terug te sturen. Meubels die gedemonteerd worden geleverd dienen bij het ophalen gedemonteerd en verpakt te worden.

  • Informatie m.b.t. herroeping
    U hebt het recht om deze overeenkomst binnen een termijn van veertien dagen zonder opgave van redenen te herroepen. De herroepingstermijn bedraagt veertien dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde die niet de expediteur is, de artikelen, de laatste deelzending of het laatste exemplaar in bezit heeft gekregen. Om uw recht van herroeping uit te oefenen dient u ons (BADER postorders, Groot Egtenrayseweg 23, NL-5928 PA Venlo, telefoon: 077 - 80 80 110, e-mail: service@bader.nl) door middel van een duidelijke verklaring (bijv. een per post verzonden brief, per fax of e-mail) over uw beslissing om deze overeenkomst te herroepen, op de hoogte te brengen. U kunt daarvoor het hieronder en ook in de actuele hoofdcatalogus bijgevoegde modelherroepingsformulier gebruiken, dat is echter niet verplicht. U kunt het herroepingsformulier of een andere duidelijke verklaring ook elektronisch op onze website www.bader.nl/kontakt invullen en ons toesturen. Indien u van deze mogelijkheid gebruik maakt, sturen wij u onmiddellijk (bijv. per e-mail) een ontvangstbevestiging van uw herroeping toe. Voor het in acht nemen van de herroepingstermijn is het voldoende dat u de mededeling over de uitoefening van het recht van herroeping vóór het verstrijken van de herroepingstermijn verstuurt.

    Gevolgen van de herroeping
    Indien u deze overeenkomst herroept, dan dienen wij u alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, met inbegrip van de leveringskosten (met uitzondering van de bijkomende kosten die ontstaan door het feit dat u een andere soort levering dan de door ons aangeboden, voordeligste standaardlevering hebt gekozen), onmiddellijk en uiterlijk binnen veertien dagen terug te betalen met ingang van de dag waarop de mededeling over uw herroeping van deze overeenkomst door ons ontvangen is. Voor deze terugbetaling maken wij van hetzelfde betaalmiddel gebruik dat u bij de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij er met u uitdrukkelijk iets anders is overeengekomen. Er zullen u in geen geval voor deze terugbetaling vergoedingen in rekening worden gebracht. Afhankelijk van wat er eerder plaatsvindt, hebben wij het recht om de terugbetaling te weigeren, totdat wij de artikelen weer hebben teruggekregen of tot aan het moment dat u het bewijs hebt geleverd dat u de artikelen hebt teruggezonden.

    Ons retouradres is:
    BADER-postorders
    Groot Egtenrayseweg 23
    NL-5928 PA Venlo

    U dient de artikelen onmiddellijk en in ieder geval uiterlijk binnen een termijn van veertien dagen vanaf de dag waarop u ons van de herroeping van deze overeenkomst op de hoogte hebt gebracht, aan ons terug te sturen of te overhandigen. Deze termijn geldt als in acht genomen, indien u de artikelen vóór het verstrijken van de termijn van veertien dagen verstuurt. Wij nemen de kosten van de retourzending van de artikelen voor onze rekening. U bent alleen aansprakelijk voor een eventuele vermindering van de waarde van de artikelen, indien de vermindering van deze waarde het gevolg is van het behandelen van de artikelen dat verder gaat dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de artikelen vast te stellen. Einde van de informatie inzake de herroepingstermijn U dient er rekening mee te houden dat er wettelijke uitzonderingen van het recht van herroeping zijn. Het recht op herroeping geldt niet voor op afstand gesloten overeenkomsten over het leveren van artikelen die niet geprefabriceerd zijn en waarvan de vervaardiging afhangt van een individuele keuze of beslissing van de consument of die duidelijk op de persoonlijke behoeften van de consument zijn afgestemd, die snel kunnen bederven, waarvan de houdbaarheidsdatum werd overschreden, die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet kunnen worden teruggezonden, waarvan de verzegeling na levering is verbroken of wanneer de geleverde artikelen verzegelde audio-opnamen, verzegelde video-opnamen of verzegelde computerprogrammatuur waren, waarvan de verzegeling na levering is verbroken.

    U kunt hier ook het voorbeeld van een modelherroepingsformulier downloaden.

Verdere vragen

Verdere vragen vind je hier.
Natuurlijk kunt u altijd contact opnemen met de BADER-klantenservice als u meer hulp nodig heeft.

Contact    077 80 80 110
  • Wil je niets van onze acties missen, meld je dan hier gratis aan voor onze nieuwsbrief en ontvang een welkomstvoucher van 10,-.

  • Als je onze BADER-nieuwsbrief niet leuk vindt, kun je je er eenvoudig voor afmelden. Hiervoor opent u gewoon de laatste nieuwsbrief in uw mailbox en klikt u onderaan op "afmelden".

  • Nadat u zich in onze onlineshop heeft aangemeld voor de nieuwsbrief ontvangt een e-mail ter bevestiging. Bevestig uw aanmelding door middel van een klik op de link die in deze e-mail staat. Zo zij wij er zeker van, dat u de nieuwsbrief echt zelf heeft aangevraagd en in de toekomst wilt ontvangen. Zodra u de link heeft bevestigd ontvangt u uw eerste nieuwsbrief met het onderwerp “hartelijk welkom bij de BADER nieuwsbrief”. In deze nieuwsbrief vindt u het nummer van het beloofde voucher. Geef dit nummer a.u.b. door bij uw volgende bestelling – online of telefonisch.

  • Kijk a.u.b. in de map met spam- of junkmail of u de e-mail daar terugvindt. Zo niet neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Alle informatie over het correct afvoeren van batterijen, accu's en oude apparaten vindt u hier .

  • U kunt zich op elk moment in de BADER onlineshop aanmelden voor onze gratis verzending van de catalogus. Hiervoor gaat u in de onlineshop naar "Catalogus aanvragen". Hiervoor gaat u in de onlineshop naar en vult u eenvoudig het formulier in.

  • Wij gebruiken cookies voor uw optimale winkelervaring op onze website. Ze dienen onder andere om de inhoud te personaliseren en de goede werking van de website te verzekeren. Door op "Accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van cookies en zorgt u voor een perfecte winkelervaring bij BADER. U kunt hier het gebruik van cookies weigeren of uw individuele configuratie onder "Instellingen" uitvoeren. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in ons gegevensbescherming beleid.

  • Als u verzamelbestellers bij Bader wilt worden, laat het ons dan telefonisch of via ons contactformulier weten. Uw aanvraag wordt eerst door ons gecontroleerd. Als de test positief is, krijgt u van ons een "Welcome"-brief. Uw klantenaccount wordt omgezet en u ontvangt direct een commissie van 5% op elke factuur. Activeer mede-bestellers en zorg voor een extra commissie van 5% tegen het einde van het jaar. Alle informatie is hier ook te downloaden.

  • U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier of via onderstaande contactgegevens: Telefoon 077 80 80 110
    Fax 077 38 73 225
    E-Mail service@bader.nl
    Schriftelijke BADER postorders, antwoordnummer 6200, 5902 VA Venlo

  • Alle persoonlijke gegevens worden uiteraard vertrouwelijk behandeld. Persoonlijke gegevens worden in eerste instantie door BADER voor een optimale uitvoering van een bestelling verwerkt, opgeslagen en gebruikt. Indien nodig kunnen benodigde gegevens aan derden, bijv. leverancier, expediteur worden verstrekt, om bijv. een artikel rechtstreeks vanaf de leverancier te leveren. Natuurlijk kunt u het gebruik van adres- en bestelgegevens voor reclamedoeleinden altijd stopzetten. Meer informatie vindt onder "Privacybescherming" onder Gegevensbescherming.

  • Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Op uw verzoek merken wij op dat u geen verdere catalogi en reclamemateriaal van BADER wenst te ontvangen.

  • Stel je voor dat je in een lokale winkel bent. Ook daar heb je twee opties. Ofwel kun je het gewenste artikel terugzetten bij de kassa voor later of je kunt het artikel direct kopen. Hetzelfde geldt voor het boodschappenlijstje en het winkelmandje.

    Als je twijfelt over een artikel of bijvoorbeeld pas volgende maand wilt bestellen, kun je het opslaan in je persoonlijke memo. Het voordeel is dat u niet opnieuw naar de bewaarde artikelen hoeft te zoeken. Houd er rekening mee dat items op uw memo niet worden gereserveerd. Het kan dus voorkomen dat uw bewaarde artikelen op een later moment niet meer op voorraad zijn.

    Heeft u het gewenste artikel gevonden en wilt u het zeker bestellen? In de online shop is de winkelwagen uw persoonlijke boodschappentas. Net als bij winkelen in een winkel kun je artikelen aan het winkelmandje toevoegen en vervolgens naar de kassa gaan.

  • Wij verzamelen beoordelingen van de winkelervaring van onze klanten via onze online shop om deze nog verder te verbeteren.
    Hiervoor ontvangt u na het afronden van uw bestelling een uitnodiging van onze reviewdienstverlener ekomi. Zodra u op "Bestellen met betalingsverplichting" hebt geklikt, wordt er een venster geopend waarin u uw mening over de aankoop kunt geven. u hebt de mogelijkheid om sterren toe te kennen aan de winkelervaring en ons te vertellen wat u is opgevallen tijdens uw aankoop. We kijken uit naar uw mening!

    Houd er rekening mee dat u alleen een beoordeling kunt achterlaten als u een bestelling hebt geplaatst. Zo kunnen we garanderen dat onze beoordelingen 100% echt zijn en alleen van onze klanten komen.

    Meer informatie over het reviewbeleid en de communicatieregels van Ekomi vind je hier.

  • Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 1-2 werkdagen een zinvolle reactie van ons. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr). Aan geschillenbemiddeling door een consumentenarbitragecommissie nemen wij niet deel.

  • Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Aanvullend op de wettelijke bepalingen over de rechten en plichten van koper en verkoper bij gebreken gelden de garantiebepalingen die bij het artikel zijn gevoegd. Het juiste aanspreekpunt in geval van een garantieclaim vindt u bij technische artikelen in de papieren die u met het apparaat geleverd krijgt. Als u deze papieren niet ter hand hebt of als het om een niet-technisch artikel gaat, kunt u ons bellen of schrijven. Defecte apparaten s.v.p. terugsturen met rekening en in de originele verpakking, zodat er geen transportbeschadigingen kunnen ontstaan. Indien wij bijzondere garanties verlenen, worden uw wettelijke garantieclaims hierdoor niet aangetast. De garantiebepalingen kunt u onder www.bader.nl/garantien inzien.